0 Menu

FAQ

Kdy si mohu vyzvednout mou objednávku?

O tom, že je Vaše objednávka již připravena k vyzvednutí Vás budeme informovat e-mailem.

Vyzvednutí objednávky je možné celý den, ale pokud je to jen trochu možné prosíme Vás, aby jste své objednávky vyzvedávali až po 14hod. odpoledne. Objednávka na Vás bude čekat 5 dní.


Proč mi nejde vložit do košíku veětší množství požadovaného produktu?

Asi máme zrovna poslední kousek, ale určitě již pracujeme na nápravě.

 

Přišlo mi poškozené zboží/balík

V případě, že Vám přišel již poškozený balíček, prosím nepřebírejte ho od dopravní společnosti. Pošlou nám ho zpět a my Vám hned zašleme nový a snad to s ním dopadne lépe.

Pokud bylo poškozené zboží v balíčku, prosím pošlete fotku poškozeného zboží spolu s číslem Vaší objednávky na e-mail mirka@mexicali.cz, ozveme se obratem a dáme to spolu co nejrychleji do pořádu.

 

Objednal jsem si již před týdnem a zboží stále nikde, co se děje?

Aj! To by se stávat nemělo! Nikdo Vám nedal vědět? Je možné, že čekáme na nějaké zboží do balíčku.

Kontaktujte prodejnu a chtějte k telefonu slečnu Petru, stará se o e-shop a určitě spolu všechno napravíte.

 

Jak dlouho budu čekat na zboží pokud jsem zvolil osobní odběr v Brně?

Zboží do Brna zasíláme z Prahy, snažíme se, aby to bylo co nejrychleji, ale občas nám štěstí nepřeje.

Obvykle to bývá to 5 pracovních dní.

Pokud čekáte déle, zavolejte nám a podíváme se tomu na zoubek.

 

Je možné si objednat zboží s velkoobchodní slevou?

Pokud jste již náš zákazník, můžete velkoobchodně objednávat na www.front-line.cz

Pokud nejste, kontaktujte nás. Dáme Vás dohromady s jedním z našich obchodních zástupců.

 

 

Praha

Mexicali mercado

Kovářská 939/4
190 00 Praha 9 - Libeň

Brno

Sklad Modřice

Masarykova 118, Areál CHAPEL
664 42 Brno - Modřice