0 Menu

FAQ

Kdy si mohu vyzvednout mou objednávku?

O tom, že je Vaše objednávka již připravena k vyzvednutí Vás budeme informovat e-mailem.

Vyzvednutí objednávky je možné celý den, ale pokud je to jen trochu možné prosíme Vás, aby jste své objednávky vyzvedávali až po 14hod. odpoledne.


Proč mi nejde vložit do košíku veětší množství požadovaného produktu?

Asi máme zrovna poslední kousek, ale určitě již pracujeme na nápravě.

 

Přišlo mi poškozené zboží/balík

V případě, že Vám přišel již poškozený balíček, prosím nepřebírejte ho od dopravní společnosti. Pošlou nám ho zpět a my Vám hned zašleme nový a snad to s ním dopadne lépe.

Pokud bylo poškozené zboží v balíčku, prosím pošlete fotku poškozeného zboží spolu s číslem Vaší objednávky na e-mail jana@mexicali.cz, ozveme se obratem a dáme to spolu co nejrychleji do pořádu.

 

Objednal jsem si již před týdnem a zboží stále nikde, co se děje?

Aj! To by se stávat nemělo! Nikdo Vám nedal vědět? Je možné, že čekáme na nějaké zboží do balíčku.

Kontaktujte prodejnu a chtějte k telefonu slečnu Lucii, stará se o e-shop a určitě spolu všechno napravíte.

 

Jak dlouho budu čekat na zboží pokud jsem zvolil osobní odběr v Brně?

Zboží do Brna zasíláme z Prahy, snažíme se, aby to bylo co nejrychleji, ale občas nám štěstí nepřeje.

Obvykle to bývá to 5 pracovních dní.

Pokud čekáte déle, zavolejte nám a podíváme se tomu na zoubek.

 

Je možné si objednat zboží s velkoobchodní slevou?

Pokud jste již náš zákazník, můžete velkoobchodně objednávat na www.front-line.cz

Pokud nejste, kontaktujte nás. Dáme Vás dohromady s jedním z našich obchodních zástupců.

 

 

Praha

Mexicali mercado

Kovářská 939/4
190 00 Praha 9 - Libeň

Brno

Sklad Modřice

Masarykova 118, Areál CHAPEL
664 42 Brno - Modřice